Thursday, May 02, 2002

نمايشگاه:
از بخش ارزی من فقط يک کتاب می خواستم. کتابی که توی نمايشگاه وزارت علوم تموم شده بود و نتونسته بودم بخرم. امروز صبح زود ساعت هشت راهی نمايشگاه شدم و فکر کردم حتما می تونم کتاب رو بخرم. اما خير! کتاب تموم شده بود! باورتون ميشه؟ به انتشارات سر زدم، مسئولش گفت که فقط 15 تا از اين کتاب آورده بوديم که ديروز همه اش تموم شد... اينو می گن برنامه ريزی! بعد هم خودش گفت : اشتباه کرديم! اگه صد تا هم از اين کتاب سفارش داده بوديم به وسط نمايشگاه نمی رسيد!!!
-----
به خودم قول داده بودم که برای خودم کتاب نخرم. ولی غرفه ها رو می خواستم نگاه کنم ، شايد برای اينکه دلم بسوزه و به دنيای کتاب خوندن برگردم... اما زدم زير قولم. يک کم، يعنی سه تا کتاب برای خودم خريدم! عوضش وقتی اومدم خونه احساس نمايشگاه رفتن رو، نه مثل هر سال(با پلاستيک های پر از کتاب)، ولی يک کم داشتم...
-----
نشر ماه ريز يک کار عجيب کرده. نوار هم پخش کرده. يک نوار خوب توی کارها پيدا ميشه: به اسم پل پنهان قطعاتی از موسيقی قرون وسطی، رنسانس و ايران. گروه کنستانتينوپل. سرپرست و تنظيم کننده قطعات: کيا طبسيان. سازها تلفيقی هستند از سازهای غربی و شرقی و سنتی. قطعات از قرون وسطی اروپا، موسيقی اوايل رنسانس فرانسه و موسيقی رنسانس اسپانيا انتخاب شدن. کار جديديه و در ضمن، کار خوبی هم هست. پيشنهادش می کنم...

No comments: