Sunday, June 11, 2006

جام جهانی
باید ببینین اینا برای این تیم نه چندان کاردرستشون چه کار می کنن، بازی توی مراکز شهرهای بزرگ پخش میشه و جمعیت زیادی با
هم بازی رو می بینن. راستش من پیش تر فکر نمی کردم بازی های دور اول هم اینقدر برای تیم های اروپایی و مردمشون مهم باشه، یعنی فکر می کردم فقط ماییم که چون آرزومون فقط صعود به مرحله بعده و نه قهرمانی، اینقدر از همون بازی اول هیجان زده هستیم. ولی اینا هم درست مثل ما از همون بازی اول هیجان زده هستن و شلوغ بازی در می آرن.
دیگه چند ساعتی بیشتر به بازی ما نمونده ... نمی دونم وقتی من هیچ کاره از حالا اینقدر به فکر بازی ام و نگرانم، بازیکنامون و برانکو چه حالی دارن. کاش مکزیک رو بزنیم هر جور شده
قصاب
کلود شابرل رو خیلی نمی شناختم. ولی فیلم Le Boucherش که خیلی خوب بود.کمتر فیلم با تم جنایی/کارآگاهی دیده بودم که اینقدر ترکیب های قوی تصویری بده، و در عین حال یک تعلیق فوق العاده داشته باشه توش. خوب، نمیشه انکار کرد که یک مقدار شبیه هیچکاک فیلم میسازه، ولی من از کارش بیشتر از کارهای هیچکاک لذت بردم

No comments: