Saturday, July 08, 2006

ایتالیا
درسته که من ایتالیایی ها رو خیلی دوست دارم؛ درسته که اصلا از حرکاتشون، ادا اطوارهاشون، تیپشون؛ زبان بی نظیرشون؛ و ... خیلی خوشم میاد، ولی هیچ کدوم از اینها تاثیری روی این نظرم نداشته :
" واقعا قشنگ تر از بازی ایتالیا توی مسابقه آلمان-ایتالیا ، هیچ بازی ای توی این جام وجود نداشته"
واقعا لذت بردم از بازیشون و با اینکه تا لحظه آخر وقت اضافه ما رو نگران نگه داشتن، ولی بالاخره با نه یکی، اونم دو تا گل عالی مسابقه رو بردن که خیلی چسبید. با اینکه زیدان هم خیلی آقاست و دوستش داریم، ولی من طرفدار ایتالیا هستم شدیدا.
در مورد پرتغال من تیمشون رو دوست ندارم. از اون همه دایو و تقلب ( اگر چه داورخوب بود و توجهی هم نکرد،) اصلا خوشم نیومد. توی آنالیز بازی بی بی سی، از زاویه های مختلف مرتب نشون داد دایوها رو؛ خنده دار بود واقعا... راستش اگه قبلا شک داشتم الان دیگه مطمئن شدم که اخراج رونی هم زیر سر رونالدو بوده ... اگرچه خیلی قشنگ بازی می کنه این بازیکن، ولی بخاطر این اخلاقش بدم میاد ازش. در مورد فیل بزرگ هم المیرا راست میگه. بیشتر استاد جنگ روانی بود توی این جام، تا چیز دیگه ای
حالا من که نه از آلمان خوشم میاد و نه از پرتغال، پس طرف کی رو بگیرم توی سوم-چهارمی؟
یک خاطره بامزه
این نوشته لیلی خانوم پورزند رو بخونین حتما، کلی می خندید ، بامزه است خیلی

No comments: